Mobilne ubezpieczenia
REJESTRACJA POJAZDÓW
Poniżej znajdziesz swój Wydział Komunikacji
- Rejestracja - zarejestrowanie samochodu jest niezbędne, by można było się nim poruszać. Przy rejestracji auta – nowego lub używanego – potrzebne są pewne dokumenty. Poniżej kilka z nich: dowód własności pojazdu kartę pojazdu świadectwo zgodności WE zaświadczenie o prawidłowym stanie technicznym pojazdu potwierdzenie uiszczenia opłat niezbędnych do zarejestrowania pojazdu
- Co zrobić - Z tymi oraz innymi dokumentami należy udać się do wydziału komunikacji. Rejestracja pojazdu składa się z dwóch etapów. Pierwszy etap, podczas pierwszej wizyty w wydziale komunikacji, to rejestracja czasowa – na 30 dni. Po rejestracji czasowej właściciel pojazdu otrzymuje pozwolenie czasowe oraz tablicę rejestracyjną z nalepką kontrolną. Drugim etapem jest rejestracja na stałe, otrzymuje się ją zwykle do 30 dni od złożenia wniosku. Należy dodać, że w przypadku niezłożenia wszystkich wymaganych dokumentów osoba może się spotkać z odmową rejestracji pojazdu
- Chętnie pomożemy w rejestracji Twojego pojazdu. Należy dodać, że w przypadku niezłożenia wszystkich wymaganych dokumentów osoba może się spotkać z odmową rejestracji pojazdu. Wszystko to wydaje się bardzo skomplikowane? Nie dla nas! Skorzystaj z naszych usług w dziedzinie rejestracji pojazdu. Dobrze wiemy, jakie dokumenty są potrzebne, jesteśmy terminowi i zawsze skupiamy się na dobru klienta. Zaufaj nam, a my wszystkim się zajmiemy. Zapraszamy do kontaktu!
PARTNER
Menu